Ce este nou in Resurse ERP 10 si cum este corect sa il folosim
01.Feb.2020
  Tehnologia
S-a trecut la Embarcadero Delphi 10.3 ( CU SUBSCRIPTIE ANUALA ) care ofera aducerea la zi a codului cu ultimele functii oferite de Windows 10 , dar si cu conectare nativa la baza de date PostgreSQL fara ODBC , printr-o componenta achizitionata separat de la firma DEVART si care se cumpara anual pentu a fi la zi cu versiunile anuale de Embarcadero dar si cu serverul de Postgres. Dupa cum stiti acum noi folosim o versiune foarte veche de ODBC, deoarece un japonez (din echipa de dezvoltatori) la un momenet dat a hotarat ca ODBC sa intrerupa legatura daca o interogare dureza prea mult. Nu mai insist pe inlocuirea tehnolgiei DBF cu SQL lite , pentru ca stiti ca Microsoft nu prea mai este prietenos cu ea de ceva timp.
Deci cea mai importanta caracteristica a noului sistem este TEHNOLOGIA ( si nu atat noua interfata ), care ne pregateste pentru orice schimbare ar face Microsoft sau Postgres, pe langa viteza si posibilitatea de a dezvolta aplicatii Andoid sau iOs.
Exploatarea sistemului Resurse ERP 10 se poate face in mod clasic fara probleme, dar cu avantajele enumerate mai sus. In acest mod operatorii pot folosi rapoartele si printurile locale exact cum erau inainte.
  Posibilitatea folosirii anumitor rapoarte si printuri globale prin intermediul bazei "sitprnerp"
Cine face trecerea la noul sistem poate sa hotarasca ca rapoartele si printurile de pe una din statii sa poata fi folosite in comun de toti utilizatorii. Aceasta tehnlogie permite in vitor ca un print definit o data sa devina vizibil instantaneu la toti utilizatorii.
Sistemul are trei niveluri de rapoarte :
  Rapoarte operative a caror structura arborescenta se poate defini de catre administrator si in care se pun rapoartele client (definite local).
  Rapoarte sistem care vin de la noi si care vor fi din ce in ce mai multe, ele nu se pot modifica, deci vor fi tot mereu acolo dar se pot duplica in rapoartele operative si eventual modificate acolo.
  Rapoarte administrative sunt acele rapoarte care s-au preluat de pe unua din statiile existente.
Pentru cazul in care se doreste ducerea in sitprnerp a unor rapoarte de pe alte statii, am implementat o functie de copiere ( cea care are in nume "( sql )" ) si care copie toate componentele unui raport sau print odata ( deci nu trebuie intrat in fiecare casuta ), apoi mers in rapoarte operative si dat Paste normal pentru raport sau print si apoi "paste toate" dupa ce ne-am pozitionat pe noul raport sau print.
In mod special s-a implementat o noua interfata la editare acte. Pentru a pastra compatibilitatea, fiecare operator poate alege daca o foloseste sau nu, iar daca o folseste pe cea noua poate opta la print ce set sa foloseasca : cel nou care vine in prima faza de la noi, cel "ridicat" de catre administrator in baza "sitprnerp" sau cel local ( care il folosea inainte ). Bineinteles operatorul poate opta sa opereze pe sistemul "Clasic" , caz in care, totul este ca inainte.
  Interfata noua de tip arborescent ce permitea rularea simultana a mai multor rapoarte
In aceasta interfata fiecare operator isi poate defini rapoartele ce vrea sa ii apara la pornirea ecranului, dar poate sa isi defineasca si alternanta si culorile la fiecare lista.
Pe parcursul anului viitor vor fi "incapsulate" in noua interfata si modulele ( gen "CONTABILITATE"), care pana atunci se vor folosi de pe felia "Clasic".
De asemenea vor fidezvoltate cuburi complexe de analiza OLAP. Acum este disponibil unul ce cuprinde specificatiile tuturor actelor, clase, grupe, subgrupe etc..., este foarte complex si se poate invata cum poate fi exploatat : configurari de scheme cu salvare pentru folosire ulterioara, cu export in excell sau salvare cu tot cu date pentru a fi analizate ulterior etc... . Si acesta este o componenta noua ( FASTCUBE ) care se achizitioneaza anual.
Mai exista o componenta noua care "stie" sa exporte in excell sau pdf fisiere complexe cu antet si poze in interior ce se preteaza la a fi folosite pentru export de oferte sau cataloage.
  Alte avantaje
Cautare eleastica (gen google) ce va fi extinsa in viitor la toate listele la care se petreaza, editor la print, filtare cu posibilitate de bifare a mai multor tipuri de acte sau gestiuni ("apartie"), ordonare sau selectie prin apasarea pe eticheta campului.
FOARTE IMPORTANT
Sistemul a fost proiectat sa nu necesite alta inregistrare astfel ca el ruleaza impreuna cu vechiul executabil. Daca apar diverse erori, in special la preluari dezvoltate anterior, se poate rula vechiul executabil pana la remedierea problemelor.
@ Copyright 2020 Resurse Soft SRL. Toate drepturile rezervate.
  Telefon
  E-mail