Servicii si Preturi
Pe langa garantia calitatii produselor noastre, dorim sa oferim si servicii de asistenta tehnica la cele mai ridicate standarde
5%
DISCOUNT
Valabil pana la data de 01.01.2021

Reducere Update 2021

Oferta este valabila pe intreaga luna decembrie si include toate modificarile functionale si contabile ale sistemului ResurseERP pentru anul 2021.
600
+ TVA
Update ResurseERP Server
100
+ TVA
Update ResurseERP Client
500
+ TVA
Update Baza Suplimentara

Variantele de licentiere ResurseERP

Alege pachetul ResurseERP potrivit afacerii tale:

  • Standard
  • 8.900
    + tva
  • 8.900
    + tva
  • Pachetul vine cu 1 server
  • 5 statii client incluse
  • Update-uri functionale si contabile gratuite pe tot parcursul anului de achizitie a sistemului
  • 25 de ore pentru analiza si implementare la sediul clientului
  • 40 de ore pentru personalizarea sistemului si definirea personalizata a fluxurilor de lucru si automatizarea acestora
  •   600 euro + tva Statie client suplimentara
  •   2000 euro + tva Baza suplimentara
  • Expert
  • 11.700
    + tva
  • 11.700
    + tva
  • Pachetul vine cu 1 server
  • 8 statii client incluse
  • Update-uri functionale si contabile gratuite pe tot parcursul anului de achizitie a sistemului
  • 40 de ore pentru analiza si implementare la sediul clientului
  • 60 de ore pentru personalizarea sistemului si definirea personalizata a fluxurilor de lucru si automatizarea acestora
  •   540 euro + tva Statie client suplimentara
  •   1.800 euro + tva Baza suplimentara

Lista functionalitatilor si modulelor incluse in sistemul ResurseERP:

Denumire Inclus
Nomenclator unic de articole
Gestiunea partenerilor
Gestiunea tertilor
Gestiunea productiei si microproductie
Gestiunea stocurilor in timp real
Modul pentru centrele de profit
Gestiunea lucrarilor si urmarirea activitatilor de service
Gestiunea mijloacelor fixe si obiectelor de inventar
Modul de gestiune parc auto, service auto, utilaje si foi de parcurs
Modul POS
Modul incasari si pret
Modul lucru în regim multibalanță ( funcție de centru de profit - pe toate conturile) - în special pentru cei care lucrează cu proiecte europene
Modul de rapoarte complexe (Analiza OLAP)
Modul pentru contabilitate generala si balanta de verificare

Lista modulelor specifice ResurseERP:

Denumire Pret
Managementul Documentelor 900 Euro + TVA
Modul C.R.M. (inclusiv managementul documentelor) 2500 Euro + Tva
Modul aprovizionare si desfacere 1000 Euro + Tva
Sincronizare date din alte app Negociabil in functie de cerintele clientului
Modul conectare case de marcat 80 Euro + TVA
Modul lucru cu rețele ( export XML sau altfel - pretul este pentru o singura retea si o singura firma - licentiere pe cod fiscal ) 400 Euro + TVA
Modul Managementul Proiectelor 1600 Euro + TVA
Modul Salarizare BANI Standard - Client 250 Euro + TVA
Modul Salarizare BANI Standard - Server 300 Euro + TVA
Modul Salarizare BANI Expert - Client 350 Euro + TVA
Modul Salarizare BANI Expert - Server 700 Euro + TVA
Magazin Online Vezi Pagina
Modul B2B Vezi Pagina

Pachete de asistenta ResurseERP

Convingerea noastra este ca un parteneriat de consultanta se bazeaza pe respectarea si intelegerea cerintelor clientului, nevoile acestuia avand intodeauna prioritate. Pentru a raspunde cat mai rapid intrebarilor si cerintelor de asistenta pe care partenerii nostri le solicita, am dezvoltat si implementat un sistem de tichetare ce reduce timpul de solutionare si creste viteza de raspuns cu peste 50% fata de pana acum. Avantajele unui contract de asistenta incheiat cu ResurseERP:

Solutie Completa
Toate cererile de suport primite in scris de catre echipa de asistenta sunt copiate din email in sistemul de tichete. O persoana autorizata aloca un responsabil de solicitare, care o sa rezolve cererea dumneavoastra. In momentul in care solutia este identificata si notatata, ea va pleca catre client, impreuna cu tot dialogul purtat intre operator si client.
Telefon urgente
Trimiterea cererilor de asistenta prin email sau site, elibereaza telefonul care nu a fost anulat. El este disponibil pentru situatii urgente, spre exemplu imposibilitatea eliberarii de facturi sau bonuri fiscale sau alte acte. O situatie de urgenta este o situatie in care din diverse motive nu se poate continua activitatea clientului.
Interventie rapida
Datorita noului sistem am injumatatit timpul de raspuns, iar acum putem raspunde promt la solicitari. Tratarea solicitarilor se face in ordinea primirii si introducerea lor in sistem. Punerea la dispozitie a unei legaturi remote control sau VPN acces control creste viteza de verificare, identificare si solutionare a situatiei.
Alege plata anuala si economiseste pana la 10%
  • Fara contract
  • 0
    /Lunar
  • 0
    /Lunar
  • Raspuns scris prin email in maxim 5 zile lucratoare
  • 50 euro/ora - tariful de suport pentru asistenta, configurari, rapoarte si printuri
  • 70 euro/ora - tariful de programare pentru functionalitati noi
  • In lipsa unui contract de asistenta, suportul se realizeaza EXCLUSIV prin email
  • Expert
  • 350
    /Lunar + Tva
  • 315
    /Anual + Tva
  • Raspuns scris prin email in maxim 24h
  • 22 tichete incluse lunar pentru asistenta tehnica
  • Prioritate in rezolvarea tichetelor
  • Telefon pentru urgente
  • Salvare lunara a bazei de date in cloud si restaurare la cerere
  • 15 euro/ora - tariful de suport pentru asistenta, configurari, rapoarte si printuri
  • 30 euro/ora - tariful de programare pentru functionalitati noi
  • Personalizat
  • Cere Oferta
  • Cere Oferta
  • Raspuns scris prin email in maxim 24h
  • Numarul tichetelor incluse lunar pentru asistenta difera in functie de necesitate
  • Telefon pentru urgente
  • Prioritate in rezolvarea tichetelor
  • Salvare saptamanala a bazei de date in cloud si restaurare la cerere
  • Tariful de suport pentru asistenta, configurari, rapoarte si printuri se negociaza in functie de contract
  • Tariful de programare pentru functionalitati noi se negociaza in functie de contract

Flux de lucru

1
Orice solicitare trebuie sa ajunga in scris, fie pe adresa de email office@resurseerp.ro, fie prin formularul de contact de pe site-ul www.resurseerp.ro. In momentul primirii solicitarii, o persoana autorizata va face alocarea catre un responsabil Resurse ERP, iar dumneavoastra veti primi un email de confirmare cand s-a inceput lucrul la ea.
2
In cazul in care informatiile trimise nu sunt suficiente sau persoana care se ocupa de tichet are nelamuriri vizavi de solicitare, ea va trimite un email cu ce neclaritati exista catre adresele de contact la care am convenit impreuna pentru comunicare.
3
Transparenta comunicarii scrise va permite ca inainte de inchiderea tichetului solicitantului sa reciteasca istoricul pentru a verfica daca este multumit de solutia oferita si implementata, in caz contra va retrimite eventualele modificari.
4
La cererea clientului se va trimite prin email istoricul comunicarii scrise si cuantumul de ore utilizate precum si factura pentru orele ce depasesc numarul de ore inclus in pachetul ales conform preturilor afisate in tabel.
@ Copyright 2020 Resurse Soft SRL. Toate drepturile rezervate.
  Telefon
  E-mail