Termeni si conditii
1
Tichetul reprezinta 30 DE MINUTE de asistenta sau interventie tehnica. Fiecare solicitare din partea clientului este taxata in functie de natura ei cu minim 1 tichet, acesta fiind indivizibil.
2
Toate cererile de asistenta trebuie trimise in scris pe adresa de email suport@resurseerp.ro sau prin formularul de contact de pe website-ul www.resurseerp.ro.
3
Telefonul, ca si mediu de comunicare pentru asistenta, se va utiliza exclusiv pentru urgente de sistem. Urgenta reprezinta o situatie exceptionala in care din diverse motive clientul nu isi poate continua activitatea (imposibilitatea eliberarii de facturi, bonuri fiscal, etc...).
4
Depanarea la distanta se va face online printr-un software de tip remote control, agreat de ambele parti si se poate realiza de luni pana vineri in intervalul orar 8:30 - 16:30 la solicitarea clientului. Pentru utilizarea acestui sistem aveti nevoie de o conexiune stabila de internet.
5
Tarifele nu includ TVA. Plata se face in lei la cursul BNR din ziua emiterii facturii de catre Resurse Soft S.R.L.
6
Deplasarea efectiva la sediul beneficiarului se va face doar atunci cand au fost epuizate celelalte variante de interventie (telefonica, email, remote sau cand din motive tehnice conexiunea internet nu functioneaza).