CRM Profesional
Sistem inteligent de gestionare a relatiilor cu clientii actuali si viitori Permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un client
Testeaza gratuit  

Prezentarea Modulului CRM

ResurseERP CRM este un sistem de gestionare a relatiilor cu clientii actuali si viitori. El permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un client de la stagiul de prospect la incheierea unui contract si continuarea relatiei furnizor-client.

Oferă toate informatiile necesare pentru o analiza completa a procesului de vanzare si negociere cu un client
Pentru fiecare client puteti observa starea contractului fie el semnat, in negocieri sau refuzat.
Generarea fiselor de client se face automat din formularele websiteului dumneavoastra
Creste productivitatea echipei de vanzari, avand acces instant la toate cerintele clientului
Afli simplu care dintre canale de achizitie sunt cele mai eficiente

Caracteristici generale - Modul CRM

Cronuri
Fiecare rezolutie poate fi transformata intr-un cron. Cronurile avertizeaza agentii asupra anumitor actiuni care trebuie facute in curand. De exemplu se poate seta un cron in care agentul este avertizat ca un client asteapta astazi un telefon. Cand agentul deschide CRM-ul in meniul principal va vedea lista cu toate cronurile programate pentru ziua curenta.
Istoric
In fisa client agentii pot urmari istoricul clientilor. Acest istoric consta in toate rezolutiile si cronurile care au fost asociate cu clientul respectiv de la prima interactiune. Astfel, va putea stii daca anumite probleme au mai aparut in trecut si cum au fost rezolvate, sau daca a fost trimisa o oferta, etc.
Canal de contact
In fisa clientului poti afla de unde a auzit de serviciile oferite sau de unde a fost el contactat. Astfel poti afla simplu care canale de achizitionare clienti sunt cele mai eficiente.
Starea Contractului
Pentru fiecare client puteti observa starea contractului fie el semnat, in negocieri sau refuzat.
Formulare
Puteti lega formularele din website direct de modulul CRM. In momentul in care clientul introduce datele in formular programul va genera o noua fisa client impreuna cu toate datele oferite.

Avantajele Modulului CRM

Echipa de vanzari intelege mai bine procesul de vanzare
Faci predictii mai simple si mai precise
Serviciul dedicat clientilor poate fi monitorizat eficient, conversatiile fiind urmarite pe toate canalele
Se poate urmari cu usurinta performanta angajatilor
Face mai usor anticiparea problemelor si gestionarea eventualelor reclamatii
Fiecare apel, intrebare, negociere și punct de contact al clientilor este inregistrat
@ Copyright 2020 Resurse Soft SRL. Toate drepturile rezervate.
  Telefon
  E-mail