Caracteristici generale - Modul CRM
Cronuri
Fiecare rezolutie poate fi transformata intr-un cron. Cronurile avertizeaza agentii asupra anumitor actiuni care trebuie facute in curand. De exemplu se poate seta un cron in care agentul este avertizat ca un client asteapta astazi un telefon. Cand agentul deschide CRM-ul in meniul principal va vedea lista cu toate cronurile programate pentru ziua curenta.
Istoric
In fisa client agentii pot urmari istoricul clientilor. Acest istoric consta in toate rezolutiile si cronurile care au fost asociate cu clientul respectiv de la prima interactiune. Astfel, va putea stii daca anumite probleme au mai aparut in trecut si cum au fost rezolvate, sau daca a fost trimisa o oferta, etc.
Canal de contact
In fisa clientului poti afla de unde a auzit de serviciile oferite sau de unde a fost el contactat. Astfel poti afla simplu care canale de achizitionare clienti sunt cele mai eficiente.
Starea Contractului
Pentru fiecare client puteti observa starea contractului fie el semnat, in negocieri sau refuzat.
Formulare
Puteti lega formularele din website direct de modulul CRM. In momentul in care clientul introduce datele in formular programul va genera o noua fisa client impreuna cu toate datele oferite.