Cum puteti sa
incepeti implementarea
unui astfel de sistem?
14.Oct.2019
Sistemul se poate instala cu
inceputul oricarei luni
, fiind necesare completarea nomenclatorului de articole, introducerea structurii organizatorice, initializarea stocurilor, introducerea facturilor restante de la clienti si furnizori, introducerea soldurilor la terti si initializarea balantei.
Avantaje
Analiza gratuita
Raspuns pentru cererile trimise in maxim 48 de ore
Contract de service dupa nevoile dumneavoastra
Pasi de urmat
Adresati un e-mail pe adresa office@resurseerp.ro sau telefonic la 0745 638 204.
Veti primi un formular in care sa descrieti sumar activitatea firmei pentru care doriti implementarea.
Veti fi contactat telefonic de un agent de implementare cu care veti discuta despre nevoile dumneavoastra.
In urma acestei discutii noi putem evalua in ce masura corespunde sistemul nostru si daca mai sunt necesare adaptari.
Veti primi o oferta cu pretul, durata si alte costuri legate de implementare.
Daca veti accepta oferta, se va trece la partea de analiza detaliata a activitatii dumneavoastra.
Se va incepe implementarea la sediul firmei dumneavoastra.
Adaptarile la program vor fi implementate pe masura realizarii (in functie si de un calendar stabilit de comun acord).
Dupa ce veti invata in mare parte programul, veti putea decide in ce masura corespunde nevoilor dumneavoastra.
Dupa ce adaptarile la program vor fi efectuate in proportie mai mare de 50% va trebui sa decideti daca continuam impreuna implementarea.
Daca nu, atunci nu aveti nimic de plata, insa ramaneti cu analiza si experienta.
Daca da, atunci trebuie sa platiti 50% din valoarea contractului, restul de 50% se plateste la sfarsitul implementarii.
Terminarea implementarii. Stabilirea procedurilor de siguranta a datelor.
Alegerea unui contract de service.
Setari Personalizate
Configurarea sistemului
- tipurile de acte si modul lor de lucru
- politici de pret
- modul de calcul al pretului de gestiune
- organizarea centrelor de cost si a celor de profit
Securitate si drepturi de acces
- stabilirea utilizatorilor si a parolelor de intrare
- incadrarea utilizatorilor pe grupuri de utilizatori
- acordarea drepturilor pentru utilizatori
- adaptari la program (daca este cazul)